Často kladené otázky

Naša sekcia často kladených otázok je najrýchlejším miestom, na ktorom získaš odpovede na mnohé otázky.


OBJEDNÁVKA
  1. Do koľkých dní mi bude moja objednávka doručená?
    • Pri všetkých objednávkach skladom je naším cieľom vyrobiť a odoslať produkty hneď ako je to možné - spravidla v daný či nasledujúci pracovný deň po ich prijatí. Pri väčšom množstve zákaziek alebo počas sezóny sa doba odoslania už môže predĺžiť na 1 – 3 dni.
    • Pokiaľ si chceš byť istý, že tvoja objednávka bude vyhotovená a odoslaná ešte v deň prijatia, odporúčame využiť našu nadštandardnú službu Garantované odoslanie dnes, pri ktorej klientom zaručujeme odoslanie všetkých objednávok skladom prijatých až do 13:00 hod.. Takéto objednávky vždy vybavujeme prednostne.
    • Ak sa Tebou objednaný tovar práve nenachádza na našom sklade, čo najskôr ho objednáme z externého skladu a o stave objednávky Ťa budeme informovať. Približnú dobu dodania však uvádzame pri každom produkte.
  2. Dostanem množstevnú zľ avu, ak si objednám viac kusov?
    • Áno, množstevné zľavy poskytujeme od 2 ks tovaru. Systém Ti automaticky zobrazí zľavnenú cenu.
  3. Aký je najrýchlejší spôsob, ktorým bude moja objednávka vybavená a doručená na moju adresu v čo najkratšom čase?
    • Najrýchlejší spôsob platby za Tvoju objednávku je platobnou kartou online (Gopay systém), pri ktorom jednoduchými krokmi (podľa inštrukcií v objednávke) vykonáš pomocou tvojej platobnej karty úhradu za objednávku. Suma je pripísaná na náš účet do niekoľkých minút a preto môžeme hneď pristupovať k realizácii Tvojej objednávky.
    • Prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service, ale aj pri odoslaní Slovenskou poštou Ti bude balík doručený na ďalší pracovný deň. Treba však brať do úvahy ľudský faktor pri práci s balíkmi, kvôli čomu sa môže táto doba dodania predĺžiť vo výnimočných situáciách približne o jeden deň.
  4. Môžem svoju objednávku po potvrdení zmeniť ?
    • Pred potvrdením objednávky Ti odporúčame dôkladne si prezrieť zhrnutie objednávky, ale ak by si predsa chcel nejaké zmeny, okamžite nás kontaktuj na naše zákaznícké číslo 0904 920 980 a spoločne s operátormi zistíme, v akom štádiu je Tvoja objednávka. Ak Tvoja objednávka ešte nebola vyhotovená, môžeš dodatočne požiadať o zmenu farby, či veľkosti. Tak isto si môžeš zmeniť samotný motív. Stačí, ak nám mailom pošleš náhradný motív a napíšeš, že žiadaš o zmenu motívu.
  5. Ako s vami môžem komunikovať ?
    • Môžeš nám volať v pracovných dňoch od 7:30 do 15:30 alebo písať emaily na info@kreativator.sk . Tak isto s nami môžeš komunikovať cez našu Facebook stránku, kde nám môžeš zanechať správu. Odpovieme Ti v čo najkratšom čase. Samozrejme, sleduj aj náš Instagram, aby Ti neušli fotky našich originálne vyrobených produktov.
  6. Ako sa od seba líšia ponúkané tričká?
    • Tričká, ktoré ponúkame sa líšia z niekoľkých hľadísk. V prvom rade je to značka trička a v druhom rade jeho zloženie a kvalita. Väčšina našich tričiek, mikín a polokošieľ je zo 100% bavlny, takže ide o príjemné materiály, ktoré sú pohodlné na nosenie. Tričká sa líšia gramážou. Tá môže byť 150g/m2, 160g/m2 a pod. Čím vyššie je toto číslo, tým je tričko „hrubšie“. Tričká okolo 150g/m2 sú vhodné na jar a leto, sú príjemné a prevzdušné. Tričká či ostatný textil sa od seba líšia aj strihom. Strih daného trička môžete vidieť na reálnych náhľadoch, ktoré sú zobrazené pri každom našom produkte.
  7. Do koľ kej musím spraviť objednávku, aby mi bol produkt potlačený ešte dnes?
    • Objednávka musí byť vytvorená do 11:00. Avšak z energetických dôvodov nezapíname všetky stroje v jeden deň, preto vyhotovenie objednávky závisí aj od konkrétnej technológie tlače.

DODANIE A PLATBA
  1. Aké spôsoby platby ponúkate?
    • Za svoj tovar môžeš zaplatiť prevodom na náš účet, platobnou kartou online pomocou systému Gopay, na dobierku alebo osobne pri prevzatí tovaru na adrese Roľníckej školy 873, 945 01 Komárno.
  2. Môžete mi môj produkt poslať na dobierku?
    • Áno, ak suma Tvojej objednávky nepresiahne 30 EUR, môžeme Ti poslať tovar na dobierku.
  3. Aké spôsoby doručenia ponúkate?
    • Na doručenie Tvojej objednávky Ti ponúkame kuriérsku službu Slovak Parcel Service, Slovenskú poštu, osobný odber na našej pobočke v Komárne alebo odber v tebou vybranej Packety. Kuriér Ti balíček prinesie priamo do Tvojich rúk, pričom je možné telefonicky si dohodnúť všetky podrobnosti. Odporúčame Ti preto zadať Tvoje telefónne číslo pri doručení tovaru kuriérom. Pri doručení Slovenskou poštou odosielame balíky prvou triedou doporučene a zásielka ti väčšinou príde na príslušnú poštu. Ak si z Komárna alebo okolia, svoju objednávku si môžeš vyzdvihnúť osobne na adrese Roľníckej školy 873, 945 01 Komárno.
  4. Je možný aj osobný odber? Ak áno, na akej adrese?
    • Áno, svoj tovar si môžeš vyzdvihnúť aj osobne, na pobočke Packety, ktorá sa nachádza na adrese našej prevádzky: Roľníckej školy 873, 945 01 Komárno.
  5. Ako dlho trvá doručenie produktu, ktorý nemáte na sklade?
    • Produkty, ktoré nemáme na sklade, je potrebné objednať z externého skladu. Doba dodania týchto produktov je od 3 do 7 dní.
  6. Doručujete aj objednávky mimo Slovenska?
    • Áno, objednávku vieme doručiť aj do krajín mimo Slovenska. Do krajín v rámci EÚ doručujeme objednávky prostredníctvom Slovenskej pošty a to buď štandardne s dobou dodania 4-7 pracovných dní alebo expresne do 3-5 pracovných dní. Do krajín mimo EÚ doručujeme v prípade štandardného dodania taktiež prostredníctvom Slovenskej pošty a v prípade expresného dodania kuriérskou službou DHL. Doba štandardného dodania je 9 – 13 pracovných dní. Doba expresného dodania je 3-5 pracovných dní.

  7. Koľko stojí poštovné?
    • Poštovné pomocou Slovenskej pošty je spoplatnené sumou 3,99 €, doprava prostredníctvom kuriérskej služby SPS je 4,50 € a dodanie prostredníctvom Packety je v sume 3,50 €. Ak si zvolíš platbu na dobierku, je potrebné počítať s príplatkom + 1,90 €. Ak si zvolíš osobný odber na našej pobočke pre objednávky do 33 €, poplatok je 1 €. Ak Tvoja objednávka presiahne 50 €, poštovné máš zadarmo s doručením cez Zásielkovňu a rovnako aj pri osobnom odbere na našej pobočke v Komárne, neplatí však pre objednávky na reklamné predmety. Poštovné do krajín EÚ štandardne je 6,90 €, expresné dodanie je 16,90 €. Poštovné do krajín mimo EÚ je štandardne 19,90 € a expresne 34,90 €.
  8. Na aké číslo účtu mám poslať platbu?
    • Číslo nášho účtu je: 2626844351/1100.
      IBAN: SK14 1100 0000 0026 2684 4351
      SWIFT: TATRSKBX
    • Ako variabilný symbol používaj vždy číslo Tvojej objednávky.

MOTÍVY, KVALITA MOTÍVOV A KREATIVATOR
  1. Aký je maximálny rozmer motívu, ktorý viete vytlačiť ?

    • Pomocou našej digitálnej tlačiarne Ti vieme potlačiť motív s maximálnym rozmerom 35 x 40 cm.
  2. Aká je cena za potlač jedného motívu?

    • Cena za 1 motív je 8,50 EUR s DPH.
  3. Ak si chcem nahrať vlastný motív, aké typy súborov podporuje váš „kreátor"?

    • Naša aplikácia podporuje súbory typu .jpg, .jpeg a .png. Iné formáty, napríklad .pdf, .cdr alebo .psd, naša aplikácia nepodporuje a preto ak máš motív v jednom z týchto formátov, pošli nám ho mailom.
  4. Môžem meniť farby môjho textu či motívov, ktoré máte v ponuke?

    • Áno, väčšina motívov v našej databáze je pripravená tak, že je možné meniť všetky farby daného motívu. Aj text je možné farebne editovať . V ľavom hornom rohu v kreativatore sa Ti zobrazí farebná paleta, z ktorej si môžeš vybrať ktorúkoľvek farbu pre Tvoj vlastný text.
  5. Podľa čoho sa určuje kvalita motívu pri tlači? Aké sú ideálne rozmery alebo rozlíšenie?

    • Najdôležitejším parametrom je tzv. dpi (dots per inch) obrázka. Maximálna šírka vytlačeného obrázku je 35 cm. Pri tomto rozmere sú fotky pod 72 dpi nevhodné na potlač, fotky s dpi od 73 do 150 dpi sú v slabej kvalite, fotky od 300 dpi do 450 dpi sú vytlačené v dobrej kvalite a fotky s hodnotou nad 450 dpi sú vo výbornej kvalite. Čo sa týka pixelov, ideálne veľkosti sú okolo 4 Mpx (2272 x1724). Obrázky väčšie ako 10 MB už nepodporuje kreátor", tie je možné poslať mailom na info@kreativator.sk
  6. Čo znamenajú hviezdičky pri nahratom obrázku?

    • Hviezdičky hovoria o kvalite motívu, ktorý si do aplikácie nahral. Ak je Tvoj motív ohodnotený 1 hviezdičkou, kvalita vytlačeného motívu bude slabá a takýto motív neodporúčame na tlač. Ak sú pri motíve 2 hviezdičky, kvalita bude o niečo lepšia. My však odporúčame dať si potlačiť motívy, ktoré majú 3 alebo 4 hviezdičky.
  7. Je možné vytlačiť obrázok bez pozadia?

    • Áno, je možné upraviť Tvoju grafiku. Odstránenie pozadia a podobné jednoduchšie grafické práce sú účtované jednorazovým poplatkom 8 EUR s DPH.
  8. Kontrolujete pred tlačou každý návrh?

    • Snažíme sa skontrolovať každý jeden motív či grafiku, ale zodpovednosť za obsah motívu nesie v plnej miere zákazník. Ak si náhodou všimneme nejakú gramatickú či inú chybu v Tvojom motíve, budeme Ťa kontaktovať . Avšak pri väčšom počte objednávok sa môže stať, že si ani my nevšimneme chybičku. Preto je dobré, ak si návrh pred odoslaním objednávky poriadne skontroluješ.
  9. Farby motívu pre tlač na tričko majú byť vo farbách RGB alebo v CMYK?

    • Farby pre tlač majú byť vo farbách CMYK a súčet farieb C+M+Y+K=/<250.
  10. Akou technológiou tlačíte na tričká a na textil?

    • Skoro všetky naše tričká sú zo 100% bavlny a preto používame digitálnu tlač, pri ktorej sa tlačí priamo na textil, takže nejde o nažehlovačku. Digitálna tlačiareň dokáže potlačiť tričká vlastnou fotografiou, akýmkoľvek motívom či textom bez obmedzenia farieb. Farba sa zapustí do materiálu a tričko preto ostane vzdušné.

REKLAMÁCIE
  1. Kam sa môžem obrátiť , ak chcem tovar reklamovať ?

    • Obrátiť sa môžeš na naše zákaznícke centrum, na telefónne číslo 0904 920 980. Reklamáciu môžeš spísať aj do emailu. Aj keď dávame veľ ký pozor pri každej jednej objednávke, môže sa stať , že chyba nastane. Ak Ti bude omylom doručený tovar inej farby či veľ kosti alebo bude potlačený iným motívom, aký si si želal, Tvoju reklamáciu samozrejme prijímame. V čo najkratšom čase sa ju budeme snažiť vyriešiť a vyrobíme Ti bez dodatočných výdavkov produkt podľa Tvojich predstáv. V tomto prípade my hradíme všetky náklady spojené s reklamáciou. Ak si vyberieš niektorý z našich motívov, vieme ti garantovať dobrú kvalitu výslednej potlače. Za Tvoje vlastné motívy však nemôžeme brať zodpovednosť a preto je potrebné, aby si ich nahrával v čo najlepšej kvalite.
    • Reklamačná doba tovarov nakúpených na internete – 14 dní, platí samozrejme aj u nás. Podmienkou je však, že tovar nemôže byť potlačený. Sme špeciálny typ internetového obchodu, ktorý svojim zákazníkom vyrába produkty presne podľa ich predstáv. Ide o jedinečný tovar, ktorý nemôžeme predať iným zákazníkom a práve preto unikátne, potlačené produkty (ktoré nespadajú do kategórie chýb v prvom odseku článku) nemôžu byť predmetom reklamácie. Z toho dôvodu ich nie je možné vrátiť a preto je potrebné, aby si si obsah svojej objednávky (veľkosť, farbu, kvalitu motívu...) ešte pred jej finálnym potvrdením dôkladne skontroloval.

OSTATNÉ
  1. Ostane mi môj navrhnutý produkt v košíku aj po odhlásení z účtu?

    • Áno, produkt Ti ostane v košíku a keď sa neskôr prihlásiš, môžeš si ho objednať.
  2. Ako treba tričká prať a žehliť ?

    • Najčastejšie Tvoje jedinečné tričko potlačíme prostredníctvom digitálnej tlačiarne. Táto moderná tlačiareň zaručuje vysokú kvalitu tlače. Kvôli dlhotrvajúcej potlači nanášame na tričko pred samotnou tlačou kyslú emulziu, ktorá má charakteristickú vôňu octu. Kvôli tejto vôni odporúčame tričko pred prvým nosením vyprať . Pri praní navrhujeme dodržať nasledujúce pokyny:
      • Prať ručne a obrátené na ruby pri 30 stupňov Celzia.
      • Žehliť obrátené na ruby.
        Každý druh textilu v našej ponuke je z kvalitného materiálu – najmä z bavlny, takže žehlenie textilu nerobí problém. Potlač však treba chrániť pred vysokou teplotou, preto treba produkt obrátiť na ruby a radšej vynechať potlačené miesto pri žehlení.
      • Nepoužívať pracie prostriedky s bieliacimi zložkami.
        Najväčšími nepriateľ mi potlače na tričku sú bieliace prostriedky. Ony totiž spôsobujú blednutie nie len trička, ale aj samotnej potlače.
      Ak chceme našu unikátnu potlač na tričku udržať čo najdlhšie v najlepšej kvalite, tieto tri jednoduché rady sú nevyhnutné.
  3. Som grafik a chcem prispieť do vašej ponuky motívov, je to možné?

    • Áno, ponúkame takúto možnosť , stačí nás kontaktovať telefonicky na 0904 920 980 alebo mailom na info@kreativator.sk a dohodneme sa na spolupráci výhodnej pre obe strany.
  4. Som bloger a píšem o móde. Aké výhody mi ponúkate, ak o vás napíšem článok?

    • Ak o nás napíšeš na svojom blogu recenziu, môžeš si zdarma navrhnúť tričko s potlačou podľa Tvojich predstáv, či iný produkt (po vzájomnej dohode). Podrobné informácie o tejto akcii nájdeš tu: Spolupráca s blogermi.
  5. Ako sú chránené moje osobné údaje?

    • Tvoje osobné údaje sú dôverné a sú použité iba pri objednávke a nie sú inak zverejnené či poskytnuté tretej osobe. Výnimku tvoria situácie spojené s distribúciou či platobným stykom nevyhnutným pri realizácii objednávky.

Odoslanie do 48 hodín
Odoslanie
do 48 hodín
Poštovné od 50 € zdarma
Poštovné
od 50 € zdarma
Množstevné zľavy do 50%
Množstevné
zľavy do 50%
Odoslanie do 48 hodín
Odoslanie
do 48 hodín
Poštovné od 50 € zdarma
Poštovné
od 50 € zdarma
zľavy do 50%
Množstevné
Množstevné zľavy do 50%
Platba a doručenie
Platba a doručenie